Ţinute pentru orice zi

Sunt parte vie a unui oraș la fel de viu, care respiră și care te cheamă să îl vizitezi, să îl simți cu sufletul. Orașul meu cântă, dansează, spune povești și mă cheamă să fac la fel.

Când îl simt dornic de a ne revedea, de a ne reconecta, plec  cu aparatul de fotografiat în mână, îmbrăcată comod dar şic, în plimbare pe străduțele lui boeme, pline de povești, ce uneori prind viață, gata să surprind zâmbetele oamenilor cu cutia mea magică.

Sunt omul sentimentelor, care își alege hainele în funcție de starea pe care o are. Când plec pe drumul amintirilor, îmi aleg ţinute ce mă fac să mă simt liberă în mișcări, care îmi permit să mă pot juca cu copii care înalță zmeie. Un pulover alb din tricot neted, subţire, ce se îmbină cu moliciunea firului de caşmir și o pereche de jeanși sunt tot ce am nevoie pentru a fi gata de o hoinăreală și o întâlnire cu copilul din mine  ce așteaptă să poată zburda.

large_img_801022

 Sibiul e  vesel, melancolic sau modern. E cameleonic precum o femeie. Atunci, când el e așa și mă cheamă să simt frumusețea muzicii, eu mă las furată de starea lui și mă joc cu hainele, asortându-le tabloului ce prinde viață, fără a mă pierde pe mine. Trebuie să îmi păstrez touch-ul personal, să fiu eu indiferent de situație. Sunt un om simplu, căreia îi plac lucrurile simple, elegante, la care adaug lucruri jucăușe, așa cum sunt eu. Îmi place să adaug o pălărie  colorată unei ţinute, un element care să o facă mai specială.

 Îmi plac hainele casual, cu un croi elegant, poate puţin romantic,  dar fresh, nu închistat într-un anumit tipar. În astfel de haine mă simt cel mai bine. De când mă ştiu, am fost adepta hainelor pe care să le pot purta cu lejeritate, care să îmi dea libertate de mişcare şi a căror materiale să le simt ca o atingere de primăvară pe pielea mea, atingeri suave, nu aspre ca un vânt de iarnă. Sinceră să fiu nu prea sunt genul de om care să se încadreze uşor în anumite coduri vestimentare impuse.

Dacă sunt invitată la un restaurant mai stilat, deşi ştiu că ţinuta cu care nu aş da niciodată greş ar fi una all black, prefer ca unei salopete negre să adaug un sacou  mulat pe talie de un roşu aprins.Sunt sigură că voi întoarce priviri, unele admirative, altele contrariate pentru că ies din tipare, dar important e să fiu eu.

Sunt femeie, sunt schimbătoare. Tocmai de aceea, apelez mereu la cei de la Answear.  E locul în care găseşti tot ce ai nevoie, pentru a fi casual, elegantă, şic  şi în acelaşi timp să îţi păstrezi personalitatea.

answear-patrat

 Fiecare zi e diferită. Aşa sunt şi eu.

Dacă în urbea mea natală, satul şi liniştea lui revin preţ de două zile pentru a ne mai încetini ritmul, eu sunt acolo ! Mă plimb printre olari şi creatori populari şi le sorb poveştile. Mă simt într-o altă lume, vie, curată, cu credinţa intactă. O lume frumoasă şi elegantă tocmai prin simplitatea ei. Atunci reapare dorinţa de a fi autentică şi scot din dulap ia cea simplă şi frumoasă, alăturând un pantalon simplu crem şi o pereche de pantofi ce mă duce cu gândul la opinci, îmi iau geanta ce are încrustată în ea o parte din motivele noastre tradiţionale  şi hoinăresc printre meșteșugari, admirându-le lucrările şi mângâindu-le cu privirea mâinile peste care au trecut anii.

Gentuţa mea e privită admirativ, toate prietenele  întrebându-mă  de unde am luat-o. Cu ea pe umăr, e normal să ies în evidență. Eu le răspund simplu: Answear, locul unde fiecare găseşte tot ce îşi doreşte.

middle2_img_822995-poseta

 Uneori, doar acele două zile nu îmi sunt de ajuns şi îmi continui hoinăreala de suflet la Muzeul Satului, unde mă las purtată înspre casa pe care bunicul o avea în grijă. Mă aşez pe prispă şi mă las furată de amintiri, încercând să nu pierd nimic, nici măcar o rază de soare tomnatic ce mă mângâie.

Acum, timpul are alt ritm şi iarna bate la uşa. Oraşul se pregăteşte de sărbătoare şi odată cu el şi eu. De abia aştept să ies la plimbare prin Piaţa Mare şi să mă las cuprinsă de magia Crăciunului.

Pentru aceste zile magice, mi-am ales de la Answear, răsfoind paginile cu geci şi paltoane  , un palton care să poarte numele meu pe el. Am vrut să fie în tendinţe, de aceea am comandat unul roz.

large_img_823311-p3

Bineînţeles că nu m-am putut opri şi am achiziţionat şi un pulover gros cu care sigur mă voi îmbrăca în plimbările mele, atunci când oraşul mă va chema din nou. middle2_img_768581-pluover

Până la viitoarele plimbări vă invit să vizitaţi Answear şi sigur veţi găsi ceva care  să vă placă, fie că e vorba de accesorii, încălţăminte sau îmbrăcăminte.

Acest articol e scris pentru Superblog 2016.

Lasă un comentariu