Articolul de suflet- leapsa ebloguri

Ieri, am primit invitaţia din partea Andreei, de a participa la o leapşă lansată de cei de la ebloguri. Mulţumesc, draga mea, că te-ai gândit la mine. Tema mi s-a părut a fi interesantă şi  tipul de propunere care obligă la o evaluare a articolelor pe care  le-am postat.

Care este articolul care ţi ,,s-a lipit de suflet ”cel mai mult din tot ce ai scris până acum şi din ce motiv?”  Aceasta e tema propusă .

E greu de spus, pentru că în fiecare articol am pus o fărîmă de suflet. O parte din mine; şi am încercat, cu fiecare cuvânt, să transmit ceva.

Dar, acceptând provocarea, trebuie să aleg o fărîmă .. mai specială..

 Aceasta ar fi „Şi Dumnezeu plânge”. Mi-e aproape de suflet, deoarece l-am scris cu picuri de lacrimi în suflet. Pentru toţi copiii care îşi pierd copilăria în tot acest tumult. Care nu mai cunosc iubirea şi mângâierea sau toleranţa. Mi-a fost oarecum dictat prin suflet.

Un semnal de alarmă  pentru toţi cei din jur.

Leapşa de azi o voi da mai departe  unor  prietene dragi: Adrianei, care înşiră adevărate mărgăritare şi Ioanei, cea care  mi-a redat încrederea în scris.

 

 

7 gânduri despre „Articolul de suflet- leapsa ebloguri

  1. Greu de ales din aproape 300 de articole unul preferat. Am din fiecare categorie câte unul ce mi s-a lipit de suflet. Articolul tău preferat mie, pe lângă acesta, e AZI, dar nu mă mir că ţi s-a adunat lângă inima ta alte cuvinte care şi pe mine m-au impresionat când le-am citit. Luni voi onora leapşa ta. Te pupic. Vezi că linkul tău…nu duce către blogul meu.

Lasă un comentariu