Pe unde imi sunt?

Ma intreb adeseori pe unde imi sunt?Imi pare ca m-am risipit in adierea zilelor de toamna. Sau poate m-am cuibarit in taceri si treceri? Nici eu nu stiu.

Cineva drag mie spune ca avem nevoie si de taceri. Da, doar asa ne putem auzi. Caci atunci cand omul tace, isi aude sufletul cu adevarat. Asa ca am tacut o perioada. Si m-am risipt si recompus, poate m-am pierdut pentru a ma regasi.

Mi-am adunat, undeva itr-un ungher din odaita sufletului, amintiri dragi care sa imi fie raze de soare, atunci cand norii se vor mai aduna.

Am mangait fiecare tremur si m-am bucurat pentru fiecare zambet.  Am umblat hai hui pe cararile inimii mele si i-am soptit ca e bine. Am ridicat o ruga pentru toti cei de departe sau de aproape.

Pe unde imi sunt? Prin suflet si hai hui.

Acum, am revenit farama cu farama de suflet aici in casuta cuvintelor. Cuvantul mi-e  un pic sfios , caci tacerea a fost lunga.

Sper ca sunteti bine!

9 gânduri despre „Pe unde imi sunt?

    1. Ma bucura mult vizita ta si comentariul. E bine sa te astepte cineva si sa iti spuna ca i-ai lipsit. Multumesc mult, Potecuta mea draga. Si ma bucur ca iti place noul look al casutei mele. Te imbratisez, cu drag.

  1. Bine ai revenit!
    Chiar ca nu te-am mai citit denult 🙂
    Sper ca dupa o tacere atat de lunga sper ca te-ai regasit suficient pentru a reincepe su cugetarule pe blog…ca doar si el are straie noi 😛

  2. Bine ai revenit în noua casuta, Suflet drag ! Îmi era dor de „firimiturile de suflet” gustoase si proaspete,gasite la fereastra casutei tale, lasate de tine cu drag, pentru pasarile calatoare ! 🙂
    Ma bucur mult ca esti bine, sper sa mai trec si …pe mâine ! 🙂
    Bonne nuit !

    1. Bine te-am regasit, Iosif. Casuta e aceeasi, straiele sunt noi. Ma bucur ca, desi am lipsit destul de mult, te si va regasesc aici. Inseamna ca am atins prin cuvintele mele corzi de suflet chiar si atunci cand nu eram sigura de ceea ce scriu. O seara linistita, Iosif!

Lasă un răspuns

