Descriere(Crez)

Astern cuvinte zi de zi pe pagini albe, oferite de viata. Le scriu cu penita muiata in calimara sufletului. E o calimara speciala, in care fiecare picatura de cerneala e farama de suflet si iubire.

Las picaturile de iubire sa ma calauzeasca pe fiecare drum pe care ajung ai mei pasi. Asa am facut in toti acesti  ani si asa voi continua sa traiesc.  Si nu am gresit. Pentru ca in ele e atingerea Lui.

Stiu ca ma repet, stiu  ca in ziua de azi, nu mai e vreme de asa ceva. Dar eu am ales  si aleg in continuare sa cred in puterea Lui.  Sa cred ca  fiecare om  are ceva luminos in el, chiar daca poate viata sau alti oameni l-au facut sa isi ascuda lumina undeva in adancul sufletului.  A ti pasa de cei de langa tine, a cauta doar frumosul din fiecare, constient fiind ca nu e usor, nu trebuie sa fie ceva anacronic, atemporal.

Stiu ca pot fi considerata naiva, dar asta sunt. Si ma bucur ca sunt asa, ca mai am inca puterea sa cred in oameni.

7 gânduri despre “Descriere(Crez)

  1. M-am întrebat adeseori de ce Dumnezeu a ales sa locuiasca în întuneric,iar raspunsul l-am aflat în El,Fiul omului,Lumina lumii si Întelepciunea lui Dumnezeu,care doreste ca toti oamenii sa fie luminati si mântuiti,eliberati de Lumina Adevarului Absolut,singura solutie spre eliberarea din lanturile înselaciunilor milenare,în care omenirea se zbate din generatie în generatie.

Lasă un răspuns

Stările lui J

Starile sufletesti, care par a nu avea niciun motiv, au motivele cele mai adanci.

Pur si simplu eu

Trăiește fiecare clipă, ca și când ar fi ultima!

Love is a name

Love starts right now

blog de idei

colțul meu de dat cu părerea

covorulmeu

Just another WordPress.com site

Înșiră-te mărgăritare

Înșiră-te mărgăritare din vorbe adormite în cuvinte simple, dar ale mele toate. Vi le dăruiesc cu drag, pentru o citire de o clipă, insa le păstrez pentru totdeauna să nu uit că mă pot vindeca oricând, doar prin ele. Cum de cine? De orice.

fărîme din suflet

Loc de suflet pentru suflet /"Comporta-te cu cei de langa tine asa cum vrei sa se comporte ei cu tine "

Incercari

de ginduri

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

La capatul curcubeului

La capatul fiecarui curcubeu ne asteapta o comoara...

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Blog-ul lui Adrian

Gânduri, şoapte, verbe în strungi şi versuri…

Radu

http://www.raduc.eu/

