Duminica si recapitulare

Am avut o perioada ,acum ceva vreme, in care ma intrebam serios, daca sa mai scriu sau nu.  O fi fost ceva in aer. Sau mai bine zis in mine. Simteam ca nu fac bine ceea ce fac. Ca  sunt altii care intr-adevar au ce spune si mai ales cu ce.Cu talent, cu pricepere. Cu daruire.

Da imi lipsea si inca mai am perioade in care imi lipseste, increderea in ceea ce scriu. De multe ori am stat cu textele in fata si nu eram convinsa ca au ce cauta pe blog.  Ca au macar un mesaj. Desi oameni ce imi sunt dragi  imi spuneau ca au. Si o faceau obiectiv , pentru ca stiau ca amagirea nu isi avea rostul.

Apoi, de nu stiu unde, aparea  cite un text minune. De fapt, cred ca stiu. Ma atingea Cineva acolo pe o farima de suflet si explozia venea. Acumulam trairi, cuvinte, idei, situatii si atunci cand venea atingerea le puneam pe fila blogului. Si im scriam , fara sa stiu, poate, cartea sufletului. Farama cu farama. Daruita si reprimita sub alta forma.

De o perioada scriu mai des. Nu atit cit ar trebui. Desi in scris nu stiu daca exista trebuie. Nu am pretentii ca as fi vreun talent. Departe de mine gindul.  Dar am mai mult curaj. Si parca , o poarta noua s-a deschis.   O poarta pe care am deschis-o tematoare.. Si cu un pic de ajutor. Venit si de la voi,cei care imi cititi faramele si m-ati incurajat.

Venit, de asemenea si de la o provocare lansata de cineva drag din familie.  Poza si ceea ce iti inspira. Asta era provocarea. Si uite asa am descoperit o ca pot scrie  mai mult. Si altfel.  Altfel dar tot cu farame de suflet in fiecare postare…

Cit de mult conteaza un imbold. Si vorbele de incurajare, dar si criticile.

Voi scrie in continuare, cu voia Lui, cartea sufletului meu. Asa cum e el. Uneori vesel, alteori trist, mirat sau melancolic. Si poate voi indrazni sa visez la mai mult. Doar poate. Pana atunci, imi dau seama ca ma mai las prinsa in jocul cuvintelor … E placut. Desi  sunt perioade in care apar indoileli.

 

 

14 gânduri despre “Duminica si recapitulare

  1. Mereu vom spune STOP. E normal să fie astfel dacă nu esti atins de autosuficiență. Apoi, punct și de la capăt căci nu e normal sa opresti ceva care te bucura. Bine, nu scriem doar pentru noi, dar daca suntem sinceri …este mai mult pentru noi, ca o refulare, vindecare, o explozie de litere care au nevoie de formă și fond. Ok, nu sunt multi care sa ne citească. Asa, si? Asta inseamnă ca ne oprim din ce ne face placere? Nu. Dacă te uiti, cei care nu au fb te vor citi mereu aici, ceilalti se risipesc și revin in locuri cu idei clare si calde pentru a se reface. Ca la statiune. Isi repara angoasele prin fărâme de suflet. Poate nu apar mereu la timp, dar poate apar in timpul cel mai potrivit mie cand am nevoie de cuvinte sincere de om frumos. Tu scrie, eu citesc..

    • Iti dau dreptae. Poate pare ciudat, dar in timp ce scriam , imi dadeam seama ca gresesc. Dar aveam nevoie si de o confirmare. Poate e si o vanitate. Nu stiu. Dar ma bucura cuvintele tale. Si, da o sa continui sa scriu , chiar daca imi par uneori prea simple sau prea naive… Nu o sa renunt la a scrie si a visa. Promit. Multumesc,Adri.

  2. Pentru mine, scrisul tău îmi este o respirație în plus. Îmi este atât de necesar în lumea asta nebună, care mă lasă de multe ori fără răsuflare. Pentru mine, cuvintele tale sunt sunt picături de rouă în care îmi spăl insomniile și visele din noaptea neuitării. Venite de la tine, îmi sunt început de lumină și-mpăcare. Și tot ele, cuvintele tale, îmi sunt hrană atunci când mi-e foame de simplitate, curățenie, de frumos. Tu, fărâmă de divinitate, nu mă poți priva de aer, de apă, de hrană. Fără ele păpădiile sunt simple ierburi amare.

    • Draga mea Maria, papadie frumoasa,sunt doar un om obisnuit. Care are defecte o mie. Nu sunt cu nimic mai buna decât tine. Nu renunt la blog . A fost o ratacire de o clipa.Si de mai am vreodata vreo furtuna de acest fel imi voi aduce aminte si de vorbele tale. Tu nu ai cum sa fii altcumva decât dulce. Ti pup.Si iti multumesc.

  3. Eu vreau doar sa-ti spun azi Craciun Fericit! Bucurii, sanatate, impliniri!
    Si cred ca e bine sa facem ceea ce sufletul nostru crede ca e bine!
    Zile magice de sarbatori si cat mai multe zambete!

  4. Subliniere la motto.ul tău :
    ” Confide recte agens ”
    ( Comporta-te corect ptr. a primi corectitudine ) .

    PRECIZARE :

    Insignifiantul meu comment nu are aroganţă ori etapări docte – este doar o trimitere la incadrarea exacta a citatului , desi această axiomă nu se mai regăseste în zilele noastre …

  5. Nu trebuie sa-mi multumesti .
    Citatele in latină cuprind in ele toata intelepciunea lumii trecute si paradoxal – a lumii prezente ori poate viitoare .
    Evengheliile ? Doar iluzii si amagiri structurate in capitole …
    Evident , spunand asta realizez ca este ultimul comment .

    • Am multumit pentru ca am aflat un lucru nou. Cat despre parerea dumneavoastra despre Sfintele Evanghelii , da suntem in tabere opuse. Si in contradictie majora. Pentru mine, nu exista nici un dubiu asuora veridicitatii lor. Dar si in filosofie si in religie exista un termen. Liberul arbitru. Cu care am fost toti inzestrati. Liber arbitru pe care daca Dumnezeu il respecta,atunci asa fac si eu.
      Daca ati observat ,citind probabi; articolele publicate pe blog, majoritatea au trimitere la Divinitate. Dumnezeu face parte din viata mea de mic copil si si-a aratat puterea si bunatatea de-a lungul existentei mele.

  6. In ordine !
    Doar ca in urma cu mult timp i-am lasat pe şefii de promoţii agatati in tablourile de pe partea dreaptă sa se priveasca lung cu Sfinţii prezenţi in tablourile din partea stăngă de pe holurile reci ale unui anumit Institut Teologic – Aveau multe sa-si spună …
    Mintindu-ma pe mine nu puteam crede că spun altora adevarul …
    Dincolo de toţi si toate , va doresc un An nou mai luminos si mai bun !

Lasă un răspuns

