Protest

Azi am decis:

Intorc spatele voua

Celor ce urati,

Celor ce alegeti nefericirea,

Inchid obloanele sufletului meu pentru voi.

De azi inainte imi iau valiza cu vise,  familia si prietenii

Iar voua, celorlati,va inchid usa

Si pun semnul: PLECAT NELIMITAT.

Iar voua, cei ce imi sunteti dragi,

Ce iubirea o traiti si fericirea o stiti si o daruiti,

Cu fiecare farima a inimii va spun:

Intrati…. ACCES NELIMITAT.

15 gânduri despre „Protest

    1. Draga mea Potecuta, e o poezie mai veche. Din alte vremuri. Iaca si fata razboinica a mea. Nu m-a suparat nimeni. Nu are voie nimeni sa o faca;))) Si oricum cu oameni ca tine, ca voi care imi dati din sufletul vostru picuri de frumos e greu sa ma supere cineva. Si daca totusi ar indrazni te chem sa ma ajuti in lupta;) E doar un protest mai echivoc. Pe care ma gindesc sa il indulcesc.

  1. ..contrar poemului văd ca ai chef de conversații …pe poteci! Faină treabă! Oricum..eu intru și pe geam, sa fie clar, poți tu închide orice oblon dorești! Noroc că aleg frumosul, deși nu…mereu, că nu-s robot..

  2. gutuiță, gutuiță, fix așa să faci. 🙂
    și da, e anotimpul tău… teribil de frumoasă, tu, gutuie, luminează încă o dată. uite-așa își vor găsi calea spre tine cei cărora le-ai dat acces… nelimitat.

      1. nu am revenit. eram (chiar dacă tac, te citesc, e drept că mai rar, e drept).
        da, ești foarte luminoasă. 🙂 așa cum numai oamenii profund buni pot fi.

Lasă un răspuns

