La multi ani,copac cu vise

Azi e o zi frumoasa pentru sufletul meu.  Ma adapostesc la crengile unui copac cu vise. Unde se mai adapostesc fluturi.

Imi plimb inima  printre randuri sensibile sau jucause. Imi miroase a liliac si gandul imi zboara catre tine, Maria. Maria mea draga.

Acum doi ani ne-am cunoscut prin intermediul cuvintelor jucause.  Iar acum un an ne-am si auzit. Aveam impresia ca ne cunoastem de multa vreme. Caci inainte au vorbit intre ele sufletele noastre.

Maria , un nume atat de potrivit pentru un suflet atat de frumos. Un suflet care daruieste cu tot dragul si care se daruieste total.  Esti o femeie frumoasa de la care am invatat ca suntem datori sa fim optimisti. Ca e simplu sa fii frumos la suflet.

Azi e ziua in care iti urez ca Dumnezeu sa iti daruiasca sanatate si putere . Sa iti fie sufletul senin si plin de acelasi frumos pe care il redescopar zilnic.

Pe o pala de vant si o aripa de flutur iti trimit cele mai bune ganduri si imbratisari pline de drag. Sper ca intr-o zi sa ne daruiasca Dumnezeu bucuria de a ne vedea.

La multi ani, Maria.

Imi sunt cuvintele putine si sarace pentru a exprima tot ce a-si dori.  Dar tu sti.

Lasă un răspuns

