Azi

Astăzi aleg sa fiu spectator.  Aleg sa îmi odihnesc ochii pe cerul albastru şi să ascult natura cu sufletul.

Îmi las gândul să zboare şi inima să viseze. Mă prind în jocul inocenţei de copil.

Mă bucur de cei dragi, de zâmbetele lor, de liniştea de a fi cu ei, de blândeţea şi iubirea lor.

Mă las învăluită de mirosul primăverii şi răsfăţată de cântul păsărelelor care, parcă, mă provoacă să ies din cotidian, să îmi readuc în mine bucuria.

Sufletul îmi e acum un copac inflorit, îmi e cîntare şi bucurie pentru că SUNT.  Pentru că exist ca parte din acest minunat univers; pentru că Dumnezeu ne răsfaţă pe toţi cu frumuseţea naturii şi pentru că ne-a dat posibilitatea să o lăsam să se aşeze în noi, în sufletele noastre.

Şi îmi pun o întrebare: „Cum să Îi mulţumesc, azi, pentru toate astea?

Neuitând să zâmbesc, poate. Neuitând să iubesc; să dăruiesc din ceea ce am primit. Am primit puterea de a ajuta,  fie chiar şi cu un gest. Sau o vorbă. Folosind ceea ce am primit , pentru a aduce un pic de mai bine sau bucurie celor din jur, mulţumesc.

Să nu uit, nici măcar pentru o secundă, că sunt perfectă, aşa cum mă vede El.

Să nu las sufletul să fugă spre colţuri întunecate, ci să ţin mereu aprinsă Lumina Iubirii în el.

Asa aleg eu astăzi. Voi?

 

 

8 gânduri despre „Azi

  1. Ma gandeam la versurile unei cantari… tare draga mie. Cred ca se potrivesc cu intrebarea de azi.

    Cum pot răsplăti eu iubirea-Ţi imensă
    Când Tu Ţi-ai dat viaţa pentru-un păcătos
    În schimb, o, primeşte umila ofrandă
    [:Umila ofrandă, Isuse Hristoase,
    din inima mea:]

    Când negura nopţii şi-întinde mantaua
    Privesc printre lacrimi spre Tine-a căuta
    Dincolo de stele eu ştiu că există
    [:Un Tată puternic ce-asupra-mi veghează cu
    dragostea sa:]

    Nu pot răsplăti eu cu-argint sau cu aur
    Măreţ sacrificiul şi dragostea Sa
    De-aceea, o, Doamne, te rog azi primeşte
    [:Primeşte cântarea scăldată în lacrimi,
    şi inima mea:]

  2. Ești minunată și mă bucur că ești. Lumea ar fi altfel, dacă-am asculta cu sufletul mereu tot ne înconjoară, cu iubire sinceră pentru tot ce înseamnă creația lui Dumnezeu.

    1. Multumesc, Maya. Ai dreptate , lumea ar fi altfel. doar ca ne pierdem in tumultul zilelor , al gandurilor si nu ne mai lasam sufletele sa asculte. In tacere, il auzim cel mai bine pe Dumnezeu.

Lasă un răspuns

