Fărâma din mine

 

Ridic ochii şi văd cerul monocromaticIubesc să îmi sprijin privirea obosită pe albastrul senin de primăvară. Sufletul îmi e uneori cântarealteori lacrimă, dar mereu e însufleţit de o privire senină, de armonia  ce o regăsesc în tabloul perfect al Pictorului.

Sunt dependentă de oameni frumoşi, de soare, de natură. Când soarele îmi bate în geam devin  eu.  Sunt pe baterii solare 🙂

Iubirea  o simt înconjurându-mă ca un cerc magic, în care orice val s-ar sparge, eu îl voi resimţi ca pe un siaj; această iubire poartă în ea o fluturare de aripi de îngeri, ce apără şi aduc cu ele o alipire a viselor de stele .

Şi, atunci, reapare speranţa ce stătea ascunsă în adâncul sufletului ca într-o  scorbură .

Aceasta este o fărâmă  din mine.

10 gânduri despre „Fărâma din mine

  1. Nu eram dependentă de soare. Ba, spuneam că pe mine vara mă oboseşte. Acum o aştept cu tot dragul, iar soarelui i-as cere să stea mai mult in curtea mea. C-o fluturare de batistă îţi fac semn că mi-e bine în gândurile tale!

    1. Ma bucur. Eu m-am nascut vara.. mai bine zis am schimbat luna… din septembrie , am negociat Sus , si am venit vara.. Asa imi place sa spun. Iubesc soarele, caldura , trandafirii

Lasă un răspuns

