Duzina de cuvinte-Desagățat

Multe zile m-am desagățat de nori şi am chemat  desispita de gânduri  ce mă purtau în ținuturi de boierni adânci. Am refuzat sa mai las plicter(ul) să mă sugrume şi am luptat ca un bocnaș plagat lovind cu speranţa în acel  borcantar; am răsturnat în mine un stativit  de raze de soare şi sufletul s-a eliberat din acel sentiment de starest, am scuturat picăturile din mine și le-am adunat cu grijă într-un alt nor staturat și le-am aruncat într-o ploină , departe însă de a mă destulpina din mine și din Iubirea Lui. 

Căci fiecare zi aduce cu sine soare și nori. Zâmbet și lacrimi. Dar găsim puterea de a ne reagăța de mâine, în cei pe care i-am primit în dar să fie lângă noi .

Acest text participa în tabelul Psi.

15 gânduri despre “Duzina de cuvinte-Desagățat

  1. La categoria ”text bine adaptat unor cuvinte greu posibile”, textul tău este de apreciat. Pentru că nu putem vorbi de profunzime, este exclus să căutăm mai mult decât adecvare contextuală, când încercăm potriviri de invenții lingvistice.

    • Multumesc pentru timpul acordat si comentariu. E greu sa adaugi profunzime cuvintelor inventate, ai dreptate. De data aceasta nici nu pot spune ca am sperat la ceva profund.M-am lasat purtata de ele. Si a iesit acest mic text. Uneori, cuvintele, te poarta pe un drum alese de ele.

  2. Pingback: Duzina de cuvinte- Despre mine, despre tine, despre voi cu kile noi | Cățărătorii

Lasă un răspuns

